Buddies

Friday 14 October 2011 |
Assalamualaikum .


Tak boleh tidur bila difikirkan masalah yang menimpa satu persatu tanpa henti , aku redha , redha dengan ape yang berlaku . Sesungguhnya yang baik semuanya datang daripada Allah tapi yang buruk semua datang daripada diri sendiri . Aku terima .

Doa pendekat jodoh ni hazim yang bagi ,
Terima kasih awak . ♥ dapat je saya terus bace surah Al Fatihah dan bace doa pendekat jodoh ni . Insya-Allah selepas ni saya akan selalu bace , saya tahu 'Dia maha mendengar' .



Kali ini nedy nak share dengan korang doa pendekat jodoh . Doakan lah demi cinta yang ikhlas supaya dipercepatkan jodoh . Kite memang digalakkan supaya berdoa mohon apa saje yang kite hajatkan tapi tak semestinya ape yang kite hajatkan tu semua dimakbulkan Allah . Allah lebih tahu ape yang terbaik untuk kite dan yang paling penting sekarang kite hanya berusaha dan tidak akan jemu dengan berdoa .

0 comments:

Visit the Site