Buddies

Assalamualaikum .


Baru je sekejap tadi nedy showkan produk baru , so nedy nak update sikit untuk promote disini . Sesiapa berminat boleh ke Facebook Nedy Aminuddin atau terus saje pm nedy untuk pertanyaan lebih lanjut . Ambil lah mase sikit untuk membace segale info dibawah ni . Terima kasih .



SUPER WHITENING glutathione 20,000 (certified HALAL)
L-Glutathion 20000 mg Vitamin C 1000 mg From Switzerland.


Melindungi kulit dari matahari yang menyebabkan kedutan,
Jeragat dan tompok-tompok hitam. Menyingkirkan parut jerawat, bintik-bintik hitam, jeragat, bintik hitam dan menjadikan kulit kelihatan lebih cerah.

Menjadikan kulit lebih putih berseri. Kelihatan sihat dari dalam. Bantuan antioksidan melambatkan penuaan pramatang dan mengurangkan kedutan. Juga berfungsi sbg detox dan mencegah kanser hati. Tidak berbahaya kerana Ia adalah produk semulajadi.

Kandungan:

L-Glutathion, Vitamin C, Berry Mix, Serat, Kolagen, Bilflavonoi, Ekstrak Pine Bark, Ekstrak Biji Anggur,.
Koji Berry, Acerora Cherry, Green Coffee Berry, Ekstrak Buah Berry, Koenzim Q 10.

Cara makan: Ambil 2 kapsul sebelum tidur.
Mengandungi 30 kapsul.

TAHUKAN ANDA?

Apakah keunikan atau keistimewaan L-Glutathione berbanding produk pencerahan yang lain?
Glutathione sudah terbukti secara saitifik dan ahli perubatan ia dapat mencerahkan kulit sekiranya diambil secara berterusan. Setiap orang perlu ada 2000 mg glutathione sehari dalam badan untuk mendapat kesan pencerahan. Di Malaysia kebanyakan produk pencerah yang mengandungi glutathione hanya mempunyai 300 mg ke bawah di dalam setiap produk manakala setiap pil SUPER WHITENING glutathione 20000 mempunyai kandungan glutathione sebanyak 20,000 mg.

Apakah manfaat lain, selain daripada pencerahan kulit?
Ahli saintis dan perubatan menyatakan Glutathione dapat merawat dan mencegah kanser.






Antara kelebihan lain ialah:-

Menguatkan sistem imunisasi.
Menolong mengelakkan kanser terutama kanser hati
Melindungi badan dari molikul oksigen yang tidak baik.
Menyahtoksid nikotin.
Membantu hati di dalam proses menyahtoksid badan
Memainkan peranan penting didalam pencegahan kanser dan rawatan.
Melindungi dari bahaya penyakit jantung dan sakit teruk
Menambah bilangan sperma bagi lelaki yang kekurangannya.

Apakah keperluan bagi pengambilan pil L-Glutathione?

Pengambilan Glutathione dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah.Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar. Ianya juga merupakan agen pembuang toksin yang paling bagus.

Apakah kesan sekiranya berhenti dari mengambil pil ini?

Tiada kesan sampingan di laporkan. Tetapi akan menyebabkan warna kulit akan menjadi seperti asal. Dinasihatkan mengambil pil berterusan untuk tujuan pemeliharaan.

Siapakah golongan yang tidak digalakkan mengambil pil ini?

Perempuan yang menyusukan anak
Perempuan yang mengandung
Orang yang mempunyai penyakit kronik
Sesiapa yang makan ubat lain (perlu mendapat nasihat doktor)

Bilakah pemutihan kulit berlaku?

L-glutathione mengurangkan melanosit yang menghasilkan melanin. Mengurangkan melanin dalam tubuh akan membuatkan kulit anda lebih cerah. Ia bermula di luar (lapisan epidermis), itulah alasan mengapa diperlukan sedikit waktu bagi anda untuk melihat perubahan awal dalam nada kulit anda. Proses pemutihan berlangsung di kepala sampai kaki yang bermakna bahawa anda akan mempunyai warna kulit putih/cerah di seluruh tubuh anda.

Berapa lama waktu yang diperlukan untuk melihat keputusan awal?

Setiap operasi perubatan atau pemulihan memerlukan waktu untuk menampakkan kesan. Pemulihan pada apa pun akan memerlukan banyak usaha yang bersungguh-sungguh untuk menghasilkan kesan yang bagus. Glutathione juga akan membantu anda untuk menjadi sihat dan ini tidak dapat diubah dalam masa yang singkat.





Mengapa glutathione mempunyai kesan yang berbeza pada orang lain?

Setiap orang mempunyai metabolisme yang berbeza, berat, dan warna kulit. Sebenarnya alasan mengapa beberapa orang melihat hasilnya dengan cepat adalah kerana mereka mengambil dengan cara yang betul, berterusan dan mempunyai sistem badan yang dapat menyerap sesuatu bahan dengan cepat.

Adakah baik untuk mengambil dos yang lebih tinggi dari yang ditetapkan?

Glutathione adalah air-larut, yang bermaksud bahawa jika ada jumlah pengambilan berlebihan ia akan tetap dikeluarkan melalui urin.

Adakah boleh menggunakan /meneruskan penjagaan kulit biasa seperti pemakaian krim, lotion, gel semasa mengambil glutathione?

Ya! Kerana produk ini juga boleh membantu anda meningkatkan kehalusan dan kelembutan kulit.

Adalah L-Glutathione selamat bagi orang dewasa muda (remaja)?

Ya, tentu saja (L-glutathione) dianggap sebagai supllemen dan anti oksidan. Oleh kerana itu penggunaannya dibolehkan 100% bagi remaja yang juga ingin memiliki kulit yang lebih cantik.

Bilakah masa yang sesuai untuk mengambil pil ini?

Penelitian telah membuktikan bahawa terbukti jauh lebih baik untuk mengambil kapsul pemutihan dengan perut kosong. Kerana perut kosong membolehkan penyerapan sepenuhnya kandungan pil dibandingkan bila anda telah makan makanan anda kerana sudah ada zat-zat di dalam perut anda yang mungkin mengganggu dan meyekat proses penyerapan.

Bolehkah mengambil produk lain bersama-sama pil ini?

Boleh, tetapi pastikan jarak pengambilan produk lain dengan produk ini 5 hingga 6 jam.





TERBARU DI PASARAN!!!

DAPATKAN PRODUK GLUTA 20000
♥ UNTUK WANITA DAN LELAKI
♥ PUTIH DALAM 1 MINGGU
♥ DARI SWITZERLAND
♥ COENZIM Q 10 + VITAMIN C & BERRY CAMPURAN FIBER

-------------------------------------

GLUTA 20000 + VITAMIN C BERY MIX

NEW !!!!

FOR LADY AND GENTLEMENT

1 WEEK WHITE

FROM SWITZERLAND
COENZYME Q 10 +VITAMIN C BERRY MIX FIBER
-------------------------------------

Gluta Evolution White 20000mg with Coenzyme Q10 white power and white as possible within a week, whitening skin than any glutathione in the market.

New formula contains L-Glutathione concentration of 20000mg from Switzerland blend with the extract and pure vitamin of berry mixed fiber cold extracted process. It will not lose valuable vitamins and nutrients to the skin. It is enrich with Vitamin C that help brighten skin cell and against free radicals in the body that makes the skin dull and wrinkles.
-------------------------------------


See result within 1 week and excellent result after used continuously 3 bottles.

Trial 2000 person were volunteers:-
99% Skin more smooth after 1 week.
90% Skin sliky smooth.
93% Restoration of pigmentation from sun and pollution as well.
85% Reduction freckles are satisfactory.
85% Reduction of wrinkles and tighten skin factory

(Supply continuously 3 Months for good effective whitening)
-------------------------------------

Each capsules contains:

L-Glutathione : 20000mg.
Vitamin C : 1000mg.
Collagen : 550mg.
Bioflavonoi : 510mg.
Pine Bark Extract : 110mg.
Grape Seed Extract : 110mg.
Koji Berry : 510mg.
Acerora Cherry : 110mg.
Green Coffee Berry : 110mg.
Berry Fruits Extract : 110mg.
Coenzyme Q 10 : 100mg.
-------------------------------------

Directions to use:

* 2 Capsules daily before meal.
* Not recommended during pregnancy or breast feeding, for the elderly or for children

Packing: 30 Capsules/Bottle
 



Tadaaaaaaa ! nedy pun makan . Lalalaaaaa .




24 comments:

Lieyana Ahmad said...

berapa harga sebotol ?

2 April 2012 at 23:45  
Anonymous said...

aah..berapa harga sebotol?

31 May 2012 at 06:44  
Anonymous said...

U mkn mcmmana? Before mkn tu? Means 2biji sekali before breakfast?

13 June 2012 at 08:24  
msavocadojuice said...

love ur skin!..saya pun nak try makan ni lah :)

5 July 2012 at 23:50  
Anonymous said...

Ada juga gluta 100,000 nano dan gluta 100,000 mg super, apa beza gluta ni dgn gluta 20,000mg?Brapa dos yg sesuai utk org dewasa?

14 July 2012 at 18:25  
miera Chumell said...

Macam mane nak beli ?

26 July 2012 at 23:09  
Anonymous said...

Brapa hrga?

14 September 2012 at 21:39  
Golden Doll said...

Brape hrga gluta 20000? Btl ke blh pth dlm smingu?

12 October 2012 at 07:40  
Anonymous said...

just wanna ask, are u still taking this capsule? n how long u've been taking this? thanks.

13 October 2012 at 04:07  
Anonymous said...

Brapa hrga ye

4 November 2012 at 06:30  
Anonymous said...

brapa harga sbotol

14 December 2012 at 18:18  
Sharifah Fitrah said...
This comment has been removed by the author.
20 January 2013 at 02:53  
Sharifah Fitrah said...

bape rm sbotol..cmne nak oder niey ye??

20 January 2013 at 02:56  
Anonymous said...

how to order ???

4 February 2013 at 19:14  
Anonymous said...

Alamak!!! manufactured Bangkok, Thailand laaaa...was2 laaa

11 February 2013 at 04:01  
Anonymous said...

Izzit safe?

18 February 2013 at 22:35  
Anonymous said...

Can you pm me the price?

18 February 2013 at 22:43  
Mother Monster said...

U can pm me.. I jual 55 termsk postage..pre order coz sgt laris..

27 February 2013 at 07:15  
Mother Monster said...

Rm 55 30 bj..

27 February 2013 at 07:16  
Aima Safira said...

From switzerland la.. dye just hantar bungkus kt thai. Utk dptkn cop halal. :-)

8 March 2013 at 03:43  
Anonymous said...

pm..me

27 March 2013 at 15:34  
Anonymous said...

kalau yang hidap gastrik kronik seperti saya ni bolehkah amal gluta ni?

5 September 2013 at 00:17  
Anonymous said...

Baru aku dpt.... RM.60 satu botol

10 February 2014 at 08:04  
CelesteTYT said...

Pls pm me the price . Thanks

27 April 2014 at 07:57  
Visit the Site