Buddies

Sunday 1 January 2012 |
Assalamualaikum .

Selamat Tahun Baru , sekarang sudah masuk tahun 2012 . Alhamdulillah . Macam macam niat dihati untuk berazam . Hehee berharap segale ape yang dirancang semuanye menjadi . Hamboi merancang ape leteww kan . Hahaa . Yang penting tahun ni dua ribu dua belas ni kena lebih baik dan cemerlang dari tahun lepas , dan yang paling penting mesti kena menjadi seorang hamba Allah yang bukan sahaje berjaya dalam hidup tapi akhirat nanti juga .




Pada mulanye nedy niat untuk berhijab pada tahun baru tapi disebabkan niat tu berkobar-kobar mase hari raye haji haritu nedy terus berhijab . Niat berkobar taw . Hehee Isya-Allah nedy akan terus dan terus berhijab . So niat tahun 2012 ni nedy nak betulkan ape yang kurang melalui perangai sikap dan diri sendiri . Itu yang paling penting .




Tu dia tarikh-tarikh dan hari bermakne bagi nedy pada tahun 2012 yang nedy love love kan . Korang tengok je tapi nedy tak nak lah bagitahu itu hari ape , ini hari ape . Hehee ape ape pun kita hanya mampu merancang atau usaha . Aiceh macam ape je kan padahal tarikh lahir orang tu semua . *okeytipu .

0 comments:

Visit the Site